Halaman

Selasa, 14 Februari 2012

~Pertolongan Dalam Segala Perkara~


Assalamualikum W.R.T

& selamat petang semua 1Malaysia..

Bismillahirahmanirahim.. 
“Ya Allah, Ya Tuhanku, Bantulah aku dan janganlah Engkau membantu untuk menyulitkan tolonglah aku dan janganlah Engkau menolong untuk menyengsarakan aku, berilah aku siasat dan janganlah Engkau beri siasat untuk mengalahkan aku, mudahkanlah petunjuk bagiku dan tolonglah aku terhadap orang yang menganiaya diriku. Ya Tuhanku, jadikanlah aku orang yang bersyukur padaMu, ingat padaMu, takut padaMu, taat padaMu, memenuhi perintahMu dan kembali padaMu. Ya Tuhanku, terimalah taubatku, cucilah dosaku, perkenankanlah doaku, tetapkanlah hujjahku, tunjuklah hatiku, luruskanlah ucapkanku dan lenyapkanlah kedengkian dihatiku…Amin Ya rabb…
*Ya Allah, perkenankanlah doaku….Amin Ya rabb…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih...Syg korang sgt2...